Saturday 3 March 2012

AWAK :'>


Saya terasa rindu dekat awak sangat sangat. Dah lama awak tak melawat saya. Mana awak pergi? Awak dah lupa dekat saya ke? Saya minta maaf yeh :')
Suatu hari, pada hari yang indah dengan daun daun berguguran. Sedang saya duduk di sebuah kerusi kayu yang rapuh. Tiba tiba ade seekor rama rama datang hinggap dekat tangan saya. Beberapa saat kemudian dia terbang meniggal kan saya dan menuju ke arah luar :'< saya teringat dekat awak seperti awak tinggal kan saya kini.
Dengan keinginan yang tinggi, tuhan makbulkan doa saya yang saya rindu akan awak dan mahu awak melawat saya :') 
Saya ternampak awak datang selepas rama rama itu pergi meniggal kan saya. Saya nampak awak bawa sejambak bunga mawar dekat saya. terima kasih awak. saya gembira sangat sehingga air mata saya tidak boleh tahan keluar.
Dengan angin yang ayu ayu membawa daun daun kering dan bunga bunga yang berguguran, saya duduk di sebelah awak dan awak tolong membersih kan tempat saya, lalu berkata " Maaf kan saya, dah lama tak melawat awak. Saya sedih bila datang melawat awak. Maaf kan saya sekali lagi yeh? *nangis* " Hati saya tersentuh teramat, air mata saya tidak henti henti keluar. Saya maaf kannn awak, saya faham. maaf kann lah saya kalau saya membuat awak sedih :'>
Sebelumm dia tinggal kann saya dia sedekahh kan AL- Fatiha. Dengan hati gembira saya tersenyum mendengar suara bacaan itu. Sekian, dia pun meniggalkan lahhh saya dan berlalu lepas pintu yang tertara " kubur " itu. Saya sentiasa ingat kan awak dan selalu ingin kann awak, dan sentiasa minta maaf kerana tinggal kann awak.