Friday 24 February 2012

BIRTHDAY

Hi ^^V k ni time birthday Adel <3 19 FEBRUARY 12 <3
Tada lah menarik sangat, tapi BEST sebab ramai kawan yang celebrate sekali. Hee, thnks yang datang ber-SAMA tema I T U. hehe, iloveyou wehhh.
K tepat pada 12 on 19 february 12 memang best sangatttt -.-" aku rasa nak bagi kaki jeh sape yang rancang I T U -.-" tapi terima kasih weh :'/ itu hadiah yang BEST aku pernah dapat selama 16 tahun I N I <3 nak tahu ke ape hadiah I T U ? hehe, TEPEK-an TEPUNG + TELUR :* memang aku rasa macam terjatuh dalam LOJI. Dan aku rasa kalau korang tengok aku kena paling teruk dlaam ramai raami yang dah terkena
. Heee. Aku kena mandi terus dekat kedai tu. Aduhh, sampai makcik tuh pun lari tanak dekat dengan aku ^^v korang ade? haha tada nanti aku tolong <3 sorry gambar tada.

Ni hadiah Adel <3 hee comel kann? terima kasih ^^V Weh korang HADIAH Adel mana :'O Naaaaaaaaaaaaaaaaak ?! :'/ hehe. Adel dapat TEDDY-2 COKLAT anddddd ILOVEYOU dan KISS tak terkira aku rasa.
Haha k ignore DIA. Haaa itu lah dress yang Adel pakai time BIRTHDAY <3 tak lawa kan? so biarlahhh :D heee, k lahhh tatahu nak cerita ape lagi :) BYE :* 




#Hi Aien Adilla here or Adel Asha <3 want say THANKYOU for tha S W E E  T memory <3 i ilove you guys :')