Friday 27 January 2012

Danial Izwani

Hui hui new BOY? haha ^^ Akhirnye SEPET juga yang aku dapat :')
to-get-him on 26 January 12 , 3.12PM <3
Dia dia dia dia dia DANIAL CHEANG <3 Nama dia Danial Izwani , 16 tahun lepasan PMR macam itew lahhh <3 PetalingJaya ^^V Jauh kannn? Haha, aku pun tatahu lah asal aku suka rembat budak jauh jauh ni -.- Mybe aku tak suka jumpa hari hari :'D Nanti cepat bosan dannnnnn breakup :* hewhew <3 Haha. gambar dia tada -.- Mangkok ni hide gambor dia -.- Aku nak jeh tampor :D Haha. Hmm ramai kata dia player kan? :D Jyeah, 1st time nak accp pun takut takut. Tapi dengan ayat BAZUKA dia bagi dekat aku  <3 Haha serba salah pula anggap dia macam tuh ^^V Im sorry baby boo ;* So aku accp jelah ^^ hehe 1st day our's texting 250 :'O so many right? dont be jelly jelly ^^V tu pun nasib kredit dia dah habis :D Hehe. k tomorrow aku nak tunjuk texting  kita orang dekat E C A <3 hewhew ^^V haha. k thats all for today ^^V bye :'D