Saturday 3 September 2011

dengar story

okay aku tengah bosan ni -.- tatahu nak buat ape . fune aku da bisu ke tak pun da rosak atau punnn aku da pekak " langsung " sekarang ni -.- sebab tade bunyi ni , doii :/ FB pun mcm keling mabuk jew . tah hape hape haram asek nak tuka situ nak tuka sini , egat orang " suke lewwtuww " haktiuyhh laa ~~~` hmmmmm , bosan laa hidup camni . korang ta bosan kaa ? meyh tuka life dengan aku , sape yang life happy mengile menyewel tuww .
Eyhh suke orang tu , tapi dy siket pun ta pandang saya :( sadiss nye doii ! hmmmm , okay ikot kan hati nak je aku cepuk tepek lekat name dy dekat sini doii . tapi t rase cm " ss " pulakk kan :/ tu lagi dy benci aku . so , baik tak yahh laa kann ! baik simpan jelaa dalam hati ni <3 yang kes aku buat post dekat bawah yang " im " ni baru aku sedar maybe dy hanya nak main main nak happy kan aku je . hmmmmm , sekadar permainan orang " lelaki " je . biase laa tu kan , betol tak ? dorang kesah ape ? gugurl perlukan dorang . tu yang dorang power buat macam ni dekat kite -.-" tade ke " laki " yang bebetol " ikhlas " nak kita , perlukan kita dalam hidup dorang ni ? yang ade pun " ta ikhlas " , mesti ade sebab " tertentu " bukan sebab " cinta akan diri kita " . okay , aku sedih sangat ni :( ! dy text aku pun mcm nak tanak , pakse terpakse je , tak pun aku rase sebab nak " hilang kan rase bosan " dy . aku mmg da lame perasan ni bukan baru baru ni je tau ! tapi da " lame " doii -.-" just im keep this away :/ kalau benda ni di simpan tebal tebal mmg " merana " laa jawabnye aku . haaa , bile text ta sampai bape minit tah mane tah hilang -.- tahu tahu selepas 12 jam tak pun 24 jam baru laa timbul < tu pun kalau timbul balik > kalau tak , " harapan membara " jelaa . benci laa bodoh macam ni ! kau ni mmg " hati " ape tah laa . aku pun tatahu  .  haaaa , ta pernah ter-pk ke mcm mane kau rase orang menunggu ni saket hati ? " tak pernah " kann ? aku tahu . yeww , okay . terimakasih laa sebab buat " saya " mcm ni :( k out sadis .

#kauteraseBAGUSlaa =.="