Sunday, 28 August 2011

okay .ni aku sedih .

haaaaa . aku ni teruk sangat kaa ?? okay fine aku jahat . terima kasih sebab bagi tahu dan sedar kan aku ye . aku berterima kasih sangat . ya aku memang tahu mulut aku kaki boom kan . tapi mengagak laa aku bukan minah murahan sial . nak jual badan sume doii . kau agak laa siket . kau jantan ! ta penah tengok puki aku ta penah tengok aku jadi GRO dekat mane mane ta penah  tengok aku main n whatever . tapayah kau nak letop citer kau laa kan sial ! now , who are not matured ? sape yang kebudak budakan  ? haiyh , kau ni pk pk laa balik seblom cakap . kau nak cakap *kurap sume tuw . kau penah tengok kaa babi ? kau penag pegang kaa ? eyh , kau kalau kau ta penah sume tuw baik tayah . stakat kau tgok video lucah tuww kau nak kebabian aku dgn  cite lucah kau tuw . baik p kapir kan diri kau manusia ! ta layak aku nak cakap untuk kau terus dalam islam ni . sebab perangai kau ni da melebih dari kapir kau tahu tak ? hadoi . weyh aku selame ni kawan dgn kau . tapi kawan cakap mcm ni ? ermm . sumpah doii sedih aku dgn kau ni . terimaksih jew aku nak cakap .  tatahu aku nak cakap ape ag sebab dapat kawan macam ni .