Wednesday 3 August 2011

weyhhhhhhhhhhhh .

eyh eyh eyh , aku tade mood ni . kau jangan nak buat hal sangat laa kan  - -
daa aku ta suke tuw ta suke laa , jangan laa kau nak banyak tanye nak banyak bunyi laa ape laa sume kan .
kalau kau daa ta suke just get out from my life , okay . enough ! dont judge me ! i dint like that , HUMAN !
jangan sampai aku menyampah dengan kau !
awwwwwwwwwwww ,
weyh aku ade family problem ni . Dengan aku nak PMR . dengan persenal problem sume . kepala aku kusot laa , tension tahu tak ! sekarang aku nak lari jewww , tapi egat kan mak aku soh aku belajar pandai pandai kenang kan naseb family jeww aku ta lari weyh ! sume citer aku citer dekat BFF aku intan . hah , tiap hari aku datang sekolah aku citer macam dekat dy . tanye laa pulak time puase ni aku cmne g skula dekat intan tuww . cm orang ape tah aku tatahu laa kan ?
kau ta paham laa aku macam mane ?! kau jenis senang nanges ! cube jadi cm aku ni yang jenis susah nak nanges ! pedih weyh , ase pendam dalam hati jeww .  rase cm nak mati tahu takkk ! ewww --
da da da ! now i want stop everything , friends at all !! enough !