Sunday 31 July 2011

tergila mengila bergila kauuu . hahha :D





weyh , korg ade kaa ? tada jgan nak banyak bunyi ekh - -
kentot kaa , gelakk kaa , batuk kaa , cirit birit kaa . hah , 1 pun aku tanak dengar :D
wuhooooooo , hahahaha :D
sorry laa sayang , mulut saya memang Bom Atom Tempahan Dari Iron Man 2 .
heeeeeeeeee <3
Name Kicik ni : Siti Hajar Aisyah .
- Jangan nak mengutuk sangat laa Name Orang kan - -
  Name kau daa Cukup Bagus kaa , Human Sayang Oii :D heeee <3 -
Stay : Desa Pandan .
Age : 14 years Old .
School : SMK Datuk Lokman .
- Aku hormat ok sekolah dia walaupunn aku ta bape  minat dengan Student Student dkat sane ,
   Aku bukan jenis Yang suke Kutuk Mengutuk Sekolah Orang sebab ,
   Sekolah aku pun Perfect Sangat pun kan :D -
Perangai yang selalu tergila dan menggila Bila Bersama Saya <3
hahahahha :D
Selalu Webbie , Selalu IM , dan Lain Lain :3
k laa No Idea , Da Pagi Bute Ni - -
hahaha :D Bye Love you <3