Friday 5 August 2011

Gileww

Da gilew wa wa wa hahahaha . nak cakap ape pun tatahu ni - -
tapi nak tulis gak . sebenarnye nak cakap Saya Sayang Awak laa ! < ade keww ? :D
Weyh , asal laa aku asek ta dapat yang sesuai dengan kepala Gilew aku ni ?
membosankan jew dapat yang bodoh bodoh , gatal gatal  gedik gedik , ngade ngade ni . tak minat laa !
macam bangang jeww sume ni , aku Benci okay . < ikhlas dari hati aku !
Atoii , tolong laa paham weyhhhhhhhhhhhh ! TAK SUKE ! < bace ni bejuta kali kalau suke aku ! - -
yang sekepale tade kaa ? Daa ade perangai cm , Cibaibabibabibabi jeww .
sume betina nak layan ? cakap macam cipantek jeww ! < Da jangan Tegur aku , Bodoh ! Haiyhh , Bodoh betul
- - jeles jeww Lihat Lihat boyfie orang yang Comel + Sweet <3
Awaaaaaaaaaaaaaaaaaak , Bila Kite Nak Dapat Macam Tuw ? Atoii .
hihihihihi :D
hahahhahaa , weyhh da ta betul nyeww gile aku . Choww .

"Awak Nak Tak Jadi Teman Hidup Saya ? Nak Nak Nak ?"


#Weyh , ni bukan untuk boy yang aku ta suke peragai mengade ngade dy , nages nages dy , jiwang jiwang rage dy , kaki layan sume betine dy , Ayat pailang Ayat mengayat dy , okay ?! Go To See Your Mama Hell !