Monday 15 August 2011

pelbagai telatah

wawawa , myra thanx bg aku idea nak meconteng blog aku ni . hehehe . aku da tahap babi tade idea lol . so , meyh aku tolong menolong lengkap kan hal cite kau di blog tuw yeww . hahaha . okay START STORY MORY LORY aku <3 hohoho .

Sebenarnye , pompuan yang style hang dorg jenis yang kaki selambe jew . ta kesah laa nak pakai ape asal style letup . tp klu yang style sampai over tuw yang mmg minx maki kaki tangan kutuk sume laa tuw kan . hahaha . tuw taley nak buat ape laa . yaya , kena kutuk laa jawabnye kau . yang style down lak . bile yang style ajak hang malu segan bagai tengkorak ayam sume ade . bile tanye asal ? senyum jew -.- egat aku paham laa pula dgn senyuman kau tu ? itu tape ag , dari tiru style yang styler tuww jadi stylowww hah itu yang menjawab tlebih lebih tuw . aku cukup menyirap syrup tyrap habes dgn orang macam ni . ape da tade modal ka ? kesian yew ~~` simpati aku dekat kau . haaa ape ape jeww laa . Bile napak laki < style > pandang senyum belah . < loww > senyum pandang gedik gedik tekejar kejar sume ta belah belah sampai orang naik menyampah . ilek jew . Atoii , mmg aku dgn memb-2 aku tgok menjawab laa kau dekat situ gak kena Boom tepat . trime kasih jew <3 yang kau akan cakap . hahaha . tuw yang bcouple lak cm hahahaHARAM jew pwangai . napak laki sengen kau pun sampai ka telingen . tangan BF pun ta bpengang ag teros lepas . Alolololoo , sian BF kau jd tonggol dekat situ <3 hahaha .

Then , laki yang style hang dorg jenis yang macho jambu comel habes laa . < yeww laa kot kan > pakai asal napak jambu . hahaha . pompuan tengok dorg baik nye tpaot tjatuhtcair habes . hahaha . yang style down lak . bile yang style ajak hang selambe anjing jew ikot . ta think ape nak pakai sume kan . asal kan dapat hang dengan styler . Atoii , apo daa jenis laki cmni kan -.- ta paham dan ta minat beno den . datu , kuar mak aii main sakai watlek jeww . itu yang buat aku dengan memb-2 aku sume bagi Boom tebal tebal muka ka muka jaa . hahaha . dan hanya mampu gelak KUAT KUAT BESAR BESAR . hahaha .
tuww time minx numb lakk lagi laa cm bangang ikot laa pompuan tuw sepanjang jalan . hah , sekali tdapat yang mcm aku dengan memb aku lelagi si intan < anak redzuan > . hah , mmg mendapat laa korg . pusing dan maki kutuk kau habis habis nyew dekat situ . hahaha . sape ta penah kena meyh la cuba <3 saya suka sangat <3 -.- ewww . tuw yang jambu jambu comel comel minx numb ade gak style kan . minx numb malu malu jew nak cakap pun segan segan jeww nak tanak jew kuar tanak kuar ayat " you , i nak numb boley . oww , tape la tanak thanx " . tuw pandang hampe jew buat muka comel . hahaha . yang loww tuww , hah dgn selambe muka tebal macam loji minx . mmg ta mendapat laa . dengan sengeh mcm beruk , style mcm badot ayat keling pun lalu kuar " awak nak numb boley . awak bagi laa bagi laa . nak kawan kawan jew " .  minx seboley boley nak sampai dapat . habes laa kau kalau dgn aku n memb-2 aku . bukan numb kau dpat tapi mmg sah sah dan pasti maki free laa mendapat nyew . hahaha .

#so , bagi laki yang style kalau nak numb pompuan yang korang minat . minx jew . kalau diam mmg ta mendapat laa kan . hanya harapan laa . lebih best kalau minx sendiri tanpa menyuruh orang < itu aku minat >