Saturday 6 August 2011

♥ Heart ♥



hik hik hik .  saya ade heart , korang ade kaa ? mmg ade laa kan . heart < hati ♥ kan ?
hahahah . saya tak , saya heart manusia tau 
♥ hahahah .♥ name dy Amer haqem ♥ daa tua daa budak ni , Age 16 tahun ♥ hahaha . setahun jaa pun , hehehe ♥ stay rawang < ye kowt ? semlm interview ♥ im taken by Amer Haqem on 7 August 2011 ♥ heeeeeeeeeeeee ~~`
Dy ni banyak cakap tauu . panat otp dengan dy . heeeee ~~` gileww pun leyh tahan gak .
1st kenal dy dekat FB . dy timbul dengan banyak cakap dy dengan banyak tanye dy dengan friendly dy . hehehe 
so , ta kesah laa . then , aku ni mmg kes selambe mesra Alam panggil dy Heart hahaha . dan melekat laa sampai sekarang :D Awwwwwwwwwww , tatahu laa nak cakap ape pasal dy :D ♥ Sayang Dia Laa ♥ <  habis citer 

Bagi nak nampak  kelainan dalam relation kiteorang , aku tetap akn panggilan yang aku panggil dy Heart . dan dia panggil aku Biyy ♥ heheheh . Comel kan ? korang ade kaa ? ta abes abes Biyy Baby < Bosannnn ~~` lalaalalalala == hahahah .
Then , dy suke cakap Tetanjat boboy . hahaha . klakar pun ley tahan gak dy ni tauu . Then kiteorang wall to wall :D Dan  lagu ni sebenarnye aku ank bagi dekat Dia 
♥ heheheeh 
ni kes gado sbb mara dy nak cakap iloveyou dekat orang lain > 
hahaha ! xkan lah ! abes ape gune biyy jdi girl heart ? baik heart ckp kt biyy dri ckp kt org lain ! :P < heheh . best kan :D
owkay owkay , aku sayang dia sangat ! Dan aku harap  dy tak tinggal kan aku ! Aku nak dia dengan aku sampai bila bila ! so , bagi sesapa yang nak mengatal dengan dy , nak mengedik dengan dy , nak mengayat dy sume and whatever . Please  go Away Bitch ! Ihateyou , Kiamak ! otototo ~~~` kan daa temaki tuw :D hik hik hik . sorry . Ayat paling best dan akan egat sampai bila bila > tak i promise dengan you , i takan curang dengan you , i jage you sebaik yang mungkin ! okay <
yaya to my Heart >

if you re asking if i need you ?
the answer is forever .if you r asking if i will leave you ?the answer is never .if you re asking what i value ?the answer is YOU !if you re asking if I Love You ?the answer is i do 


#heeee , Amer Haqem ! I really love you 
♥ yaaaaaaaaa ~~` and Love You Always in My Heart