Sunday 27 November 2011

Hanya seorang lelaki


Hi Aien Adilla disini , atau dikenali Adel . Okay hari ni saya nak cerita dekat korang semua tentang kesah saya yang agak sedih sikit dan menyakitakan hati . Kesah ni tentang cinta hati saya . Saya suka dekat seorang kenalan di muka buku . Nama dia AA okay , saya tak boleh bgtahu nama sebenar dia :') i sorry guys . Haa dah lama saya suka dekat dia . Okay dia memnag dikenali ramai , dan menjadi rembutan hati perempuan . Dan tak sangka terdapat juga satu hati hamba Allah yang sama menyukai AA ini . Its my friends H . Okay pertama saya nak minta maaf H . Saya suka dekat AA ni bermula dengan comment gambar , like gambar , kacau wall , im dan sebagainya . Dan dia kata dia suka saya , saya sangat hargai itu :'( Ehh nak tanye ILY tu kalau lelaki katakan pada kita tak bermakna dia suka kita ka ? Okay itu ayat dia selalu katakan . Then satu hari saya tengok post dia kutuk kutuk semua dan ade si H . lol -.- dan saya terasa sangat :3 jadi saya pun im dengan AA . Saya kata : Haa kalau i ni gedik sangat / ss dekat you i boleh pergi . Jangan nak kutuk sangat . I ni sedar diri i ni sapa okay :') So please be honest to me : Tu dia ignore semua apa yang saya katakan itu , dia kata itu bukan saya . Tapi saya tahu itu dia tujukan kepada saya . Nak mula cerita ? Mari baca bawah :')

Sabtu . 261111 . Dia ajak saya keluar dan ajak H keluar . Nak mula cerita , saya terserempak dengan H di depan entrence Pavillion . Dah pepeluk semua bagai , tetibe mata sata tersentak di satu tempat dan terlihat muka yang agak agak berkasih :'( Dengan tanpa membuang masa , saya menolak tangan H dari memeluk saya . Dan laju saya memakai speck , lalu terus pergi dari situ dengan hati dan perasaan yang lemah dan sakit sekali . Saya tahu AA nak jumpa si H . tanpa sedar kawan saya / BFF saya I terus lari memeluk saya dan berkata : Adel sabar Adel sabar . Jangan macam ni : K aku pun cool jeh . Tetbe terjumpa lagi si H . Saya pun buat muka rilek tatahu pape . Then tetibe H hilang mood dan balik . Time dekat luar si AA jumpa saya dan tarik tangan saya kata : Haa you sini jup , nape you touching ? : < tanye soalan bangang kau ni -.- Bagus (Y) Aku mang tatahu ape kau buat kan ? :'3 terimakasih sangat aku katakan . Tu aku tinggal dia macam tu jeh . Sebak sangat hati saya dia buat macam tu :'(

Tima nak balik aku text dia : I nak balik ni . you nak jumpa tak ? : then dia reply < dekat setengah jam aku tggu text dia :'3 bangga betul (Y) : Haa you tadi layan i macam i tada jeh dekat situ : Tanpa kata pape saya reply : Call i jup : Tu dia call dekat setengah jam gak lah aku tggu -.- GOOOOD kan :') Tu cakap : You nak jumpa tak ? Haa you dekat mana ? I dekat bukit bintang . You dekat mana ? Haa you nak balik dah ka ? Hak ah .  Ohh macam tu balik lah . kbye . Haa ? Bye jeh ? Dah tu you nak balik kan ? bye jelah . Ohhh bagus lah < terus aku tutup . Aduh time tu mang hilang gila mood nak keluar . tu terus  jeh balik .

Tima balik memb saya kata : Dekat H , AA kata tak suka kau dah : Ohh yeke ? Aku pula dia kata dia tak suka AA pun : < Bagus nye ayat kau AA (Y) Gembira mencintai kau <3

Hmmm ape nak bagitahu disini : ADEL MASIH LETAK DESTOK DAN GOOGLE GAMBAR A LAGI , GAMBAR LAIN DAH DELETE . DAN TU JELAH SATU SATU GAMBAR YANG ADEL SIMPAN :

#aku lepas kan dia sebab kawan aku , aku tanak bergaduh . kbye <3 Sorry kalau aku jahat :'(