Saturday 13 August 2011

berbuka bersama . thanx lovely .


waaaaaa , best laa semlm . hehehe . tahu korang terkejut aku hang pakai tudung yeww . soalan Muhammad Faridd : kenape kau pakai  tudung . Ape ke pandai nyeww budak ni tanye soalan macam ni ? hik hik hik .
Apoii daa . ini sebab mama aku si Fateha Ashikin dan kombar den Intan Atiqah ta caye aku leyh kuar pakai tudung . hehehe . haaaaaaaa , baru kau terkojot yeww Fateha . hahaha . bangang :D . Apoii daa . hahaha . memag best laa semlm dengan aku dengan Intan watlek jeww . hahaha  . semalam ade Heart < Amer > Aziera . Ami . memb dy due orang aku ta tatahu name . Myra . Intan . Acap . abang gile < Anep > . Redha . Acoy . Syaheera . Pika dot . Farid . Naim . Reza . Aidi . si Silau saya < Ezul > . si bangang ta guna  < Amin > . Dyra . Eah . Dayat . Sayidd . Atan . Ewan . Hakim . Ayun . Abang si ayun . kawan Ayun < gugurl > . Al . kakak Al < Liyana > . Afiq . si Bongok < Yusliana > . hahaha . dan ramai lagi ~~` weyh weyh weyh , sape yang aku ta cakap name tuw sorry laa ta egat sangat  laa . ramai sangat terjumpe . berjumpa bagai . hahaha . Intan paling best kite mencekik wat dek jeww . dengan aku pakai tudung kan . haaaaaaaaaa , memang menebal laa kan aku . hahaha . sekarang korang berani cm aku dengan  Intan ? so , tayah nak kutuk nak banyak bunyi sangat laa kan 0.0 . yaya , FUCK . heeee , time dekat kedai sekor sekor jadi bangang . hahaha . dengan ta puase nyew selambe sopan dan santun jew makan dan minum . terutama si Intan < ape nak jadi laa kau ni intan -.- ish ish ishh . > hahaha . Ape pun taley . dengan si Ami dan memb memb dy cm bangan jew ta puase 1 geng . hahaha . memula jumpe memalu . hah , kau skali da lelama baru tahu cmne gile nyeww kite orang . lelagi si ketot ni < myra > da cm bangang daa -.- da ta betul . hahaha . Atoii , lain kali myra kau nak kuar jangan potong rambut t sewel cm semalam . hahaha . cm bodoh jeww bukak lagu gileww kuat kuat == da menyirap da tinge aku dengar lol -.- . then , malam  pula . si Ayun da bangang tatahu jalan == aku bebunge mekar jeww dengan dy . tahu tahu da hilang tah kemane  . aku mmg tahu aku ni PublicPhone kau kan . mmg yeww Muhammad AMirun -.- ! haiyh , sabor jew laa aku . nak jeww aku p hentak budak ni . hehehe . patu tgu kau dek bezomon then tgu dekat pavy tuw . dy nyeww otw 1 jam == padahal monorel dekat jeww dgn pavy tuww  . haiyhh , bahlol benor budak ni ! then , time cari tempat shisha lagi laa bangang si Ayun ni . cakap tatahu tuww dy yang main laju ag jalan . Eeee , budak ni ade gak aku tempeleng ! hahaha . okay laa da panjang melebor daa aku mencelotehkan . hahaha . semalam pun best aku balik pun ta kena bebel mekak bagai bagai kan . ayah aku ilekk jeww . mak aku lakk over call call . tapi time aku sampai rumah sume okay jeww . hik hik hik . btw , thanx heart hantar biyy balik <3 iloveyoumore <3 dan dekat sekutu sekutu Ami sekali yeww thanx . hehehe . Okay korang yang bace jangan nak banyak bunyi . banyak celoteh . banyak kutuk laa kan == kentot kaa batuk kaa cirit kaa perut lapa kaa . hah , suke aku tanak dengar okay ! kang aku ad gak yang kena boom . hah ape pun taley . so , just keep your Sucker mouth in toilet Bowl , okay . yaaaa , memang aku tahu mulut kau bagus tapi aku tanak dengar pun . vacuum kentot siket dekat muke kau . ta cukup tebal ag yew . yaya , FULSTOP ! bye <3