Friday 26 August 2011

name kite same laa .

ya allah suke dy laaaaa . ape nak buat ni ? weyh ni lain dari lain rase suke ni . hahha . sries laa doii -.- haiyhh , takut nye nak bagi tahu dy . tahu laa dy hot . ramai orang suke . dan sume ade dekat dy laa doii . dy comel tauu ~~` itu yang paling sku suke tuww (: Atoii , sehari ta tengok FB dy . mampuii laa waa . tapi kekadang menyampah gak tengok doii ==" ramai sangat gugurl X| Aloo , cmni mane nak ade peluang doii ? tahu laa aku tak sebagos ta sehebat sebagus mane kann . tapi aku harap KAU AKAN PANDANG AKU doii . hahah :D baru kenal daa suke kann . ni sebab attitude dy doii . lain dari lain . haaaaaa . name kite same laa . you laa sebok tiru . eyh mane ade , tade mase nak tiru tiru ni ekh . hahah . chat yang paling bestt doii . nicee ~~~` bile lagi dapat im dgn dy ?? mesti dy ta pandang aku sangat kan -.- sadis nyee weyh !! Awwww , aku nak dy JUGAK !! tapi asal lain yang aku dapat doii ?! tanak tanak tanak . nak tggu dy doii  tggu laa lagi seminggu due yeww . Aku nak bagi tahu dy gak yang AKU SUKE DY !! waaaaaaa .  boleh kew ? harap boleh laa yeww. DOA KAN BERJAYA YAA <3 harap dy terima saya okay :D terimakasih ! ape ape comment , im saya tak pun mgs saya di FB okay ? out .

#kfine . ILOVEYOU !