Wednesday 10 August 2011

Budak bodoh !

Yaaaaa , ni nak cite ni =.= ade budak bodoh laa . weyh aku ta membatak laa pukiamak < kan da kne maki tuww . hik hik hik . kau ni memang dasar ta kenang budi tak sedar diri laa ! kiamak betul budak ni , haiyhh ! sabar jeww laa aku . Owwwwwww , nak delete aku dari friend kau ? Bagusssss ~~~` Berterima kasih sangat aku dekat kau laa , HUMAN (; < just keep a Hell smile to you Sucker > Tade laa tecongok tiap hari muke kau dkat FB aku kan . Haiyh , kau ni bulan bulan puase buat aku maki kau tebal tebal jeww , kiamak < kan daa kne maki tuww . hik hik hik . Kau da laa membatak aku , BABI ! Atoii , angen jeww laa aku dgn kau ni . Ape masalh mental kau sial ?! Eyhh , p Vacuum kentot tebal tebal laa dekat muke kau tuww . tak cukup tebal ag muke kau tuww =.=" yaya wv , BERUK ! kau same jeww dengan laha tuww . nak kecoh laa yang Bangla , Nepal , Paria sume tuww ?! eyh , kimak < kan da kne maki tuww . hik hik hik . kau ta sedar diri kan ? tuww ayat aku =.= yang kau tanpe malu dan segan dengan suke keBABIan kau menepek dkat orang lain aphal ?! tade modal kaa nak buat ayat sendiri , Stupig ?! yaya , Bodohh ~~~` aku mmg tahu kau bodah =.= hah hah , did i care Toilet bowl ?! so , keep your mouth in Pig Ass . lalalalaa ~~` Da da da da , egat aku jeless dgn married kau . hak , kentot laa HUMAN ~~` yaya , aku malas nak maki ag . Out .