Friday, 29 July 2011

ahmeddil akhbar hasha

weyhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh , ni adek aku .
lalalalalallaaaaa ~~`
hahaha xD kau ade ? tade kan ? so , jgan ank byk buyi  - -
otototo , sian . okay start crite sengal dongga aku jup :D
hahahahah xD
name ahmeddil akhbar b hasha .

umur skg 14 , tp pic ni aku tatahu tahun bile .
aku malas nak letak pic dy yg baru . sedih laa gilewwwwwwwwww :(
tetbe dy kurus nak mampos korg tahu tak ?! Atoii , mmg sial laa puiyhh ! berat dy skg 36kg .

hah , korg bayang kan jelaa , sekepeng mane adek aku tu yewww :|
aku malas nak cite . t begadoh lakk dgn org yg tade hati perut buat adek aku saket smpai mcm ni !
haiyhhhhhhhhh ~~`
okay lupekan . aku tanak egat kan org babi tuww ! haiyhh !
dia sekolah di smk datok lokman . hah , pwangai makin menjadi jadi .
pemalas - bangang - da lain lain .
klu mak aku kejut pukul 11 pukul 12 . hah , ta bangun bangun .
tu ckap daa malas nak p skula ngantok .
mahu tak nyeww main komputer sampai pukul bape laa pula kan (:
heeeeeeeeeeeee ~~~`
lahir pada 26 April 1997 - hahah :D







korang ade keww kakak or abg yg egat beday korg ? hahaha xD
kesian tade kan (: tgok aku ni kakak yg baik tahu <3 wuhooo . prasan jup :D

walaupun kte orang slalu bgado , tapi rapat okay (:
oto , standart laa tuww adek bradek gado kan <3 hahaha xD

what ever he is I Love Him So Much laaaa <3
dgn bangga nyeww weyh ! haahha xD


cite sedeyhb weyh time adek tgah saket ni - -

adek  : mama boleyh tak adek nak tido dgn mama ? - tetbe dy tye mama aku cmtu -
mama : hah , okay jeww . mama tak kesah . meyh , laa tido sini (: - mama tkejut tetbe adk tye mcm ni -

adek  : YEAAAHHHHHHHHHHH ! - dgn gembira sangat sangat -
mama : okay . - mama mmg tkejut gileww smapi nak nanges , weyhh -

 dan sbb itu laa amk aku bagi jeww ape adek aku nak , dy ta marah pun .
aunty aku tgok adek aku pun tkejut weyhhh  ! smpai dy nak menanges - -







peringatan :

#Klu sampai adek aku mati , kau gune gune kan dia .
mmg aku bdendam dgn kau smpai mampos laa , manusia !
Atoii , malas nak cite weyhh - -